صنایع غذایی شیرین وطن با 31 سال سابقه تولید کننده محصولات شیرینی و شکلات اعم از: کیک لایه ای، کیک روغنی، کوکی، ویفر، بیسکویت، والس، تافی، آبنبات، شکلات با هدف ایجاد بستر مناسب جهت تولید محصولات سلامت محور فعالیت می کند و چندین مرحله با برند شیرین وطن به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شده است. صنایع غذایی شیرین وطن با سرمایهگذاری کلان در سال1396 الی 1400 ظرفیت تولید را به 5 برابر افزایش داده و در سال 1400 با ایجاد برند جدید نیلی تو، تمایز در تولید و در راستای آن تولید سلامت محور، نیازهای مشتریان را سرلوحه اهداف خود قرار داده است. گفتگویی را با سید جواد سید سقائی، مدیریت سازمان بازاریابی و فروش شیرین وطن انجام دادیم که با هم می خوانیم: فودنا: در اولین سوال درباره ی محصول نیلی تو و ویژگیهای آن توضیح مختصری بدهید؟ ویژگی محصولات نیلی تو سلامت محور بودن و تمایز در تولید و فروش بوده و چندین محصول در راستای این اهداف برای اولین بار در ایران تولید شده و در این نمایشگاه نیز جهت بازدید در معرض عموم قرار گرفته است. فودنا: مهمترین چشم انداز شیرین وطن: ایجاد بازارهای هدف جدید براساس نیازها و خواسته ی مشتریان و مصرف کنندگان محترم وتلاش در جهت تولید و عرضه محصولات که حس لذت و امنیت غذایی را به مصرف کنندگان عزیز تقدیم نماییم. فودنا: چندین سال به عنوان صادرکننده نمونه انتخاب شده اید، مقاصد صادراتی تان چه کشورهایی است؟ کشورهای عراق-امارت- قطر-افغانستان-پاکستان-آذربایجان-روسیه-کشورهای افریقایی-عمان و... بازارهای فعال داریم. و این شرکت آمادگی کامل در جهت گسترش بازارهای صادراتی خود را داشته و تجار میتوانند با مراجعه به سایت www.Nilitofood.com و یا پیـج اینستـاگرامی @nilitofood با محصولات برند “نیلیتو” اشنایی کامل و اطلاعات لازم را فراهم نمایند. فودنا: نقش شبکه های اجتماعی را چگونه ارزیابی می کنید و با چه رویکردی در این محیط فعالیت می کنید؟ مسلما، شبکه های اجتماعی نقش بسزایی در آشناسازی مشتریان و مخاطبان با برند داشته و این امر توسعه بازار را منجر می شود. با توجه به بعد خبری بالایی که تولید یک محصول برای اولین بار در کشور می تواند داشته باشد. فعالیت های نیلی تو در شبکه های اجتماعی بیشتر از جنبه خبری در جهت شناساندن تمایز محصولات با کلیدواژه اولین بار در ایران می باشد. فودنا: پتانسیل صنعت شیرینی و شکلات ایران را چگونه ارزیابی میکنید؟ صنعت شیرینی و شکلات در ایران نسبت به صنایع دیگر از لحاظ تکنولوژی روز دنیا و تولید محصولات درجه 1 و رقابتی دارای پتانسیل بسیار بالایی می باشد در صورت حمایت دولت در نقش نظارتی و رفع تحریم ها محصولات تولیدی ایران قابلیت صادرات به تمام نقاط جهان را داشته و میتواند ارز آوری بسیار خوبی را برای کشور داشته باشد. فودنا: باچه دستاورد جدیدی وارد نمایشگاه شیرینی و شکلات شده اید؟ با توجه به نگرش سازمان وآرمان های این شرکت در تولید محصولات متمایز و سلامت محور و در دسترس همگان، در این نمایشگاه شرکت شیرین وطن با برند جدید «نیلیتو» با چندین محصول جدید که برای اولین بار در ایران تولید شده در این نمایشکاه شرکت نموده و امیدواریم با این محصولات جدید بتوانیم تحولی نو در صنعت شیرینی و شکلات ایران فراهم نماییم. نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات تهران از تاریخ 21 الی 24 شهریور 1401 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان تمام علاقمندان و متخصصان می باشد